תחביבים ותחומי עניין - Hobbies and interests


In this post I will be looking at different hobbies and interests. How do people like to spend their free time? What do they enjoy doing? What don't they enjoy doing? And why?

For those taking your Modern Hebrew GCSE, the topic of hobbies and interests is one of the topics covered under the AQA specification under 3.1.1 Theme 1: Identity and culture3.1.1.3 Topic 3: Free-time activities.

In this post I have mentioned how often one might take part in their favourite hobby and also preferences ("I prefer this hobby to that one").



אני אוהב לִקְרוֹא את העיתון כך שאני יכול לדעת על האירועים בעולם הנוכחי


התחביב האהובה עלי הוא תפירה. אני אוהבת לִתְפוֹר כי אני יכולה לעשות דברים מעניינים  וייחודיים


אני אוהב לִצְבּוֹעַ כי זה מאפשר לי לְהַבִּיעַ את עצמי


אנחנו אוהבות לָשִׁיר קריוקי ביחד. אנו שרים קריוקי בכל יום חמישי בערב


אני לא אוהב לשיר כי אני חושב שזה מביך. אני אוהב לִשְׂחוֹת כי אני אוהב להיות במים


אני אוהבת לָרוּץ כי זה תרגיל טוב


אני לא אוהבת ריצה כי אני לא אוהבת לעשות פעילות גופנית. אני מעדיפה לִצְפּוֹת בטלוויזיה


אני אוהב לְשַׂחֵק כדורסל כי זה תחרותי, אני חלק מקבוצת כדורסל



אני אוהב לְנַגֵן בכינור, אני צריך לתרגל את זה הרבה אשר יכול להיות קשה. אני מנגן בכינור כבר שלוש שנים ואני השתפר הרבה




אני אוהב לְטַיֵל כי אני אוהב להיות בחוץ, אני בדרך כלל מטייל כל כמה חודשים. אני גרה בטבריה ויש הרבה מקומות טובים לטיל שם 



Hobbies and interests - 

לִקְרוֹא - to read (a newspaper/book)
לִתְפוֹר - to sew
לִצְבּוֹעַ - to paint
לָשִׁיר - to sing
לִשְׂחוֹת - to swim
לָרוּץ - to run
לִצְפּוֹת - to watch (television/a film)
לְשַׂחֵק - to play (a sport/a game)
לְנַגֵן - to play (an instrument)
 לְטַיֵל - to hike

Comments